dinsdag 17 januari 2017

Huisje, boompje, baby


Over zo'n 4 weken krijgen wij weer een kleinkind erbij, een meisje. Het kwam dus heel goed uit dat er deze maand allemaal leuke producten van Eline Pellinkhof uit zijn gekomen. Daar ben ik heerlijk mee aan de slag gegaan.


Neem een stuk wit cardstock van 27 x 15 cm. Ril dit op 4,5 - 10,5 en 16,5 cm. Vouw om en om zoals het voorbeeld. Vervolgens kun je de kaart gaan decoreren met de Collectables, papier uit het Pretty Papers bloc en de stempels. Ik heb wat okergele accentjes gebruikt omdat die kleur ook terugkomt in het babykamertje, ook heb ik het witte vlak leeg gelaten. Hier komt straks de naam van de baby nog, zo wordt het kaartje nog persoonlijker. Zelf kun je dit natuurlijk wel lekker versieren. Voor het maken van het lammetje heb ik een wattenschijfje gebruikt. De rechthoeken die ik heb gebruikt zijn van de Basic Shapes Craftables met stiksteekjes. De kleinste maat zit 3 keer op de voorkant met de tekstjes.

Gebruikte materialen: 

Eline's Stork
COL1420
Eline's baby essentials
COL1421
Eline's baby animals
COL1422
Tiny's Winter Village
CR1288
Stitch passepartout rectangle
CR1390
Eline's words sweet baby
EC0165
Celebrations
PK9131
Eline's Sweet Stars
PB7051
Baby Pink
PL4512

Clearstamps Eline's baby teksten EC0106
Charms New born JU0885

Archival zwarte inkt, cirkelponsen, hempcord, lint, vellum, wattenschijfje

Groetjes
Anita 

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.