vrijdag 23 december 2016

Met z'n allen wensen we jullie.....



De Kerstdagen staan voor de deur. Vandaag willen alle Designteam dames je via deze weg een persoonlijke Kerstgroet doen!

'Ik kijk terug op weer een geweldig Designteam-jaar waarbij ik enkele demo's bij winkeliers en een workshop op het KreaSpektakel heb gegeven en in de Marianne en The Collection ben gepubliceerd. Zo bijzonder om daar je creaties in te zien staan. Als mede-beheerster van het Marianne Design Challenge Blog en de Marianne Design club haal ik veel plezier uit het inspireren en uitdagen van anderen om leuke creaties te maken met oude en nieuwe producten. Steeds weer een feest. Ik hoop jullie nog lang uit te dagen...
Hierbij wil ik iedereen heel gezellige kerstdagen toewensen en een spetterend en creatief nieuwjaar. In 2017 gaan we er weer vol tegenaan en hoop jullie dan ook allemaal weer te zien.'

                                                         Liefs Anita

'Hallo Marianne Design fans!
Wat een heerlijk creatief 2016 heb ik achter de rug zeg en wat was dat genieten! Ik ging totaal 25 keer op pad om demo’s te geven, stond een paar keer in een hobbyblad en maakte wat kaarten voor het Marianne Design blog en The Collections. Dat maakt dat ik dit jaar totaal ongeveer 325 kaarten gemaakt heb met Marianne design materialen! In 2017 ga ik daar gewoon weer mee verder er komen er veel leuke nieuwe dingen aan, dat beloofd veel hobbyplezier voor ons allemaal. Ik wil langs deze weg graag de lezers, volgers en fans van Marianne Design het allerbeste wensen voor 2017.'

Groetjes van Anja Zom

'Het jaar is al weer bijna om. Wat gaat de tijd toch snel dus even een moment om terug te kijken op 2016. Er zijn weer veel mooie producten uit gekomen van Marianne Design maar het zee-thema sprong er voor mij echt wel uit. Tijdens de workshops bij Doe@ding is het thema verschillende keren terug gekomen. Het Marianne Event en de Doe@ding demodagen in het Atlas hotel waren super leuk. En niet te vergeten de opdrachten voor The Collection, de Marianne en andere hobbybladen.
Ik wil iedereen hele fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2017 wensen!'

Groetjes Astrid


'Wat is het een feestje elke keer als er weer nieuwe materialen van Marianne Design uitgebracht worden en wij daarmee mogen werken! Voor mij was de Mixed Media collectie een verrassing om mee te werken. Zo leuk om te zien dat Marianne Design ook genoeg materialen heeft die je kunt combineren met deze gemengde technieken! Begin 2016 ben ik begonnen met Boukjes Workshops! Marianne steunt mij daarin en elke maand werken we bij Crea CafĂ© met haar materialen. In 2017 hoop ik weer veel nieuwe dingen te mogen maken in 'Boukje-stijl', zoals Marianne vaak zegt. 
Voor jullie allemaal: Fijne Feestdagen en alle goeds voor 2017!'

Liefs Boukje
'Alweer een jaar voorbij en wat hebben we veel beleefd. Het nieuwe Inspiratie Blog van Marianne Design is al een tijdje in de lucht, waar je prachtige werkstukken kan bewonderen en waar ik regelmatig een kijkje neem. Maar het meeste beleef ik toch wel op de beurzen. Wat zijn de Duitse en Belgische dames toch verrukt van de Marianne Design mallen. Ze staan soms gewoon te springen en te juichen omdat we zoveel hebben. Daar kan ik echt vrolijk van worden. Nu zijn we vrij en ben ik bezig met nieuwe voorbeelden voor het komende seizoen. Maar eerst wil ik jullie fijne feestdagen en een creatief 2017 wensen en wie weet tot ergens op een beurs.'

Groetjes Hanny. 

'Ik mag met toch wel trots terug kijken op een mooi creatief jaar. Januari 2016 het begin van dit nieuwe Inspiratie Blog. Een aantal mooie voorbeelden gemaakt voor de hobby bladen. Met veel plezier maak ik voorbeelden voor de bloghops en met oude en de nieuwste producten voor jullie en hoop ik ook in het nieuwe jaar weer mooie inspirerende voorbeelden te kunnen laten zien. En dat gaat lukken, ik begin gelijk op 1 januari met een knallend voorbeeld hier op het blog. Ik wens alle volgers, lezers en Marianne Design fans een gezellige en sfeervolle Kerst en een geweldige jaarwisseling.'

 Veel liefs Irma

'Wat is dit jaar toch weer snel gegaan! En wat was het een feestje om met de materialen van Marianne te mogen werken. Er stonden het afgelopen jaar erg veel demo's gepland, wat ik wel weer geweldig leuk vond om te doen. Ook ben ik dit jaar met workshops begonnen bij de winkeliers, wat ook heel veel voldoening geeft. Aankomende tijd komen er weer prachtige materialen uit...waar ik weer graag mee zal gaan werken en proberen zoveel mogelijk voorbeelden tijdens de demo's te laten zien. Ik wens dan ook iedereen hele fijne en gezellige Kerstdagen toe en een goed, gezond en creatief Nieuwjaar!'

Liefs, Marjan

Ontzettend dankbaar mag ik terugkijken op een heerlijk knutseljaar…
Een jaar met super leuke materialen zoals de labels, boxcard, de Sinterklaas mallen en de diertjes van Eline! Hiermee heb ik ook weer onwijs gave publicatie’s mogen verzorgen voor Marianne Design, de verschillende hobbymagazine’s en zelfs twee voor een Engels magazine! Ook zijn er weer een aantal van mijn patronen uitgekomen, waar ik best een beetje trots op ben. Naast mijn geknutseld achter de schermen, was ik veel te vinden bij Doe@Ding voor het verzorgen van workshops en Make & Takes. Ook was ik er met een demo bij het Marianne Event... altijd een feestje! Nu is het jaar voorbij, tijd voor het volgende feestje in… 2017! Hierbij wil ik jullie allemaal hele fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en creatief Nieuwjaar toewensen.

Lieve groetjes, Marleen


'De laatste kerstkaarten zijn nog snel op de bus gegaan en een lijstje ligt klaar voor de kerstboodschappen. Een tijd van veel gezelligheid breekt aan. Het jaar is weer voorbij gevlogen! Het is zo leuk om de lezers te inspireren met de nieuwste maar ook natuurlijk met de oudere materialen. Ik werk daar graag aan mee. Mijn persoonlijke favoriet is de Mixed Media serie van dit jaar. Wat is dat leuk om daar mee te werken. Ik mocht er zelfs een demo mee geven bij Doe@Ding. Echt een feest, zo veel leuke reacties! Maar eerst gaan we genieten van de feestdagen. Ik wil jullie hele fijne Kerstdagen toewensen en een gelukkig, gezond en een creatief nieuwjaar!' 

Liefs Neline

'Een nieuw jaar staat voor de deur, een nieuw jaar waarin ik officieel deel mag gaan uitmaken van het fantastische Marianne Design team. Natuurlijk blikken we ook even terug op een mooi jaar waarin ik weer heerlijk ben uitgedaagd. Ik mocht aan de slag voor de Marianne, The Collection en als kers op de taart de Hobbyhandig. Je voelt je enorm trots als je je eigen werkstukken voorbij ziet komen. Enorm leuk is het om andere daarmee te kunnen inspireren en te zien dat zij ook heerlijk aan de slag gaan met de Marianne Design materialen. Bij deze wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen en natuurlijk een heel goed 2017, waar we met z'n allen weer een heerlijk creatief jaar van gaan maken.'

Liefs Rimmie


'Begin 2016 stond vooral in het teken van mijn gezondheid. Ik kreeg een flinke tegenvaller te verwerken, die uiteindelijk eindigde in het ziekenhuis. Ik moest een stapje terug doen op creatief gebied. Eind 2016 kan ik zeggen dat het stukken beter met me gaat. Ik heb de afgelopen maanden een heleboel leuke opdrachten mogen doen voor bijvoorbeeld de Hobby Handig en Creative Letters. Ook heb ik natuurlijk mijn bijdrage geleverd aan dit leuke blog. Ik geniet daar enorm van! Me even afzonderen op mijn hobbykamer naast alle drukte van werk en een gezin. Ik zou er wat meer de tijd voor moeten nemen, mijn voornemen voor 2017! Er komen dan vast weer een heleboel gave materialen uit om mee te werken.'

Groetjes Sanne

'Wat zijn er dit jaar weer allemaal super leuke dingen uitgekomen bij Marianne Design. Voor elk wat wils. Ik had het geluk geregeld een artikel voor de Hobbyhandig, de Marianne of The Collection te mogen schrijven. Het was telkens weer een feest om daarvoor aan de gang te gaan en dan proberen iets origineels te bedenken. Vooral de stempeltechnieken uitproberen vind ik heel leuk. Ik probeer dan vooral de stansen met de stempels te combineren. Voor het jaar 2017 heb ik ook al wat super leuke dingen langs zien komen dus ik verwacht wel dat volgend jaar ook weer een super creatief jaar gaat worden. Ik wil hierbij iedereen een gelukkig, gezond en vooral super creatief 2017 toewensen.'

Groetjes Sigrid 

'Het jaar is omgevlogen, het lijkt steeds sneller voorbij te gaan! Leuk om even terug te kijken. Het Inspiratie Blog was gelijk een knaller. Zo leuk dat we de oudere artikelen ook weer voor de dag kunnen halen om samen met de nieuwe artikelen te kunnen mixen. Ik ben super trots dat ik aan dit blog mag meewerken. Ook was het een feestje om voor de Hobbyzine Plus weer kaarten te maken en het hoogtepunt was wel dat ik twee dagen een demo mocht doen in Utrecht op de KreaDoe. Ik kijk weer uit naar de nieuwe materialen en.... er komen toch weer mooie dingen aan in het nieuwe jaar. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen, een knallend uiteinde en een gezond en creatief 2017 toe.'

Liefs Thea

'Terug kijkend op afgelopen jaar is 2016 een jaar waarin ik heerlijk creatief bezig kon zijn met de mooie materialen van Marianne Design. Dit is voor mij genieten! Ik vind het fijn om DT opdrachten te mogen verzorgen voor The Collection, Marianne en andere hobbybladen. Op mijn eigen blog laat ik jullie met regelmaat creaties zien met MD materiaal. In het nieuwe jaar hoop ik op dezelfde voet verder te gaan want zonder deze hobby kan ik niet. Als mijn kleindochter komt en me niet beneden aantreft, zegt ze al: Oma is in d’r kamertje!!! Mijn wens is dat jullie net zoveel plezier beleven aan je hobby als dat ik doe. Maar ook een gezond en liefdevol 2017!' 

Groetjes Tineke

'Terugkijkend op 2016 is het een mooi creatief jaar geweest. Veel leuke materialen waren er dit jaar waar ik iets mee heb mogen maken voor het Inspiratie Blog, challenge blog, diverse hobbybladen en mijn eigen blog. Voor het komende jaar hoop ik weer leuke voorbeelden te maken waar iedereen weer inspiratie uit kan halen.

Bij deze wil ik jullie allemaal heel fijne kerstdagen en een goed 2017 wensen.'

Groeten, Wybrich


Fijne Feestdagen ook namens Marianne zelf en van iedereen op kantoor bij Marianne Design!

We hebben nog een paar leuke blogposts voor jullie in petto met extra winter en eindejaars inspiratie  zo voor het einde van dit creatieve jaar. Doe vooral ook mee met de puzzeltocht tijdens de Kerstvakantie hier op het blog!


We verloten namelijk een geweldig prijzenpakket t.w.v. € 100,- onder alle inzendingen met het correcte mysterie-woord van de Puzzeltocht.
Doe mee en ga op zoek!