dinsdag 28 februari 2017

Sending you Flowers


Hallo, ik ben Julie en ik ben het Australische lid van het Marianne World team. Met plezier deel ik vandaag een kaart met je waarbij ik de prachtige Anja’s Butterfly mal en een van Mattie’s mooie plaatjes heb gebruikt. Deze mal is erg veelzijdig, zoals je kunt zien op mijn kaart. Ik heb het gebruikt om mijn plaatje in te lijsten en heb vier grote en vier kleine decoratieve cirkels gestanst om een rand te maken voor de basiskaart, waardoor een lieflijke en fleurige kaart is ontstaan geschikt voor elke gelegenheid. 

Gebruikte materialen:

Anja's butterfly
LR0454
Sending you flowers
CR1310
Mattie's mooiste - Roses
MB0165
Pretty Papers Bloc Sweet Roses (PK9123)
Silk lace pink (JU0921)
Romantic lace - white (JU0946)
Sweet lace crown (JU0936)
Pearl swirls off white (CA3103)
Rose bunches pink (RB2215)

Groetjes,

Julie Price

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.