woensdag 15 februari 2017

Designer van de maand: Marieke Slaats


Ten eerste wil ik even zeggen dat het een ongelooflijke eer is om deze maand de designer van de maand te mogen zijn. 3,5 jaar geleden heb ik mijn hobby opgepakt alleen deze keer er een andere draai aangegeven door mijn blog te starten. Ik kwam in een wereld terecht waarvan ik niet eens wist dat hij bestond. Als meisje opgegroeid in het Brabantse land, knutselde ik al veel, vaak samen met mijn moeder, ooit eens begonnen met 3-d knippen, wat langzaamaan over ging in scrappen en stempelen. Echter kwam dit alles een beetje op een laag pitje te staan doordat ik er als puber voor koos om bij de Marine te gaan. Nadat ik 8 jaar als matroos bij de marine had gewerkt en mijn partner leerde kennen besloten om voor wat vastigheid te kiezen en de overstap gemaakt naar de zorg waar ik nu al enige tijd als pedagogisch medewerker aan het werk ben en inmiddels woonachtig in Apeldoorn. Nu ik ook wat meer rust had besloten om mijn "oude" hobby nieuw leven in te blazen en ik maakte de keuze om kaarten te gaan maken, bovenal omdat ik dol ben op kleuren! Mijn verzameling aan stempels groeit en groeit, van snoesje tot aan don en daisy maar ook de nieuwere stempels van Hetty zijn favoriet! Ook mijn collectie aan stansen is inmiddels behoorlijk gegroeid, de basic stansen van Marianne design zitten ook bij mijn favorieten met name omdat ze zo veelzijdig te gebruiken zijn.

Ik heb de een kaart gemaakt met de nieuwe Hetty stempels voor het Inspiratie Blog.

Werkbeschrijving:

Van kraft papier de basis kaart gemaakt. De wolkenstans twee keer gestanst op wit en op designpapier, deze op elkaar geplakt op de kaart. Op de witte wolk de tekst gestempeld. De stempel vegetable garden en de muisjes gestempeld met Memento Desert sand en ingekleurd met copics op basis van de No Line techniek. De vegetable garden stempel op de buitenlijnen uitgeknipt en op de wolken geplakt. De muisjes uitgeknipt en met 3-d tape op de kaart geplakt.

Ik heb gebruik gemaakt van:


Kraft paper 15 x 30cm
PK9114
Country Garden
PK9144
Hetty's Vegetable garden
HT1612 
Hetty's Garden animals
HT1614
Stitched Waves & Clouds
CR1361
























Eline's words dutch sentiments - EC0147

Groetjes Marieke

Wil je meer van Marieke's Designer van de maand werk zien, klik dan hier voor haar blog.

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.