donderdag 24 november 2016

Bloghop: Kerstvormen


Welkom alweer bij de tiende bloghop! Tijdens een bloghop nemen we wat oudere mallen als onderwerp. Het designteam maakt dan allerlei verschillende soorten kaarten en creaties om jullie te inspireren. Omdat we nog midden in het maken van de Kerst kaarten zitten hebben we deze keer twee hele handige basismallen uit de Collectables serie gekozen. Je kunt deze op allerlei manieren toepassen.

Christmas Star
COL1360
Christmas Bauble
COL1361



Een aantal dames uit het Designteam hebben weer leuke afwisselende creaties gemaakt om jullie te inspireren. Allemaal met een andere techniek en eigen stijl. Nieuwsgierig wat de dames hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 24 november tot en met zondag 27 november.
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 28 november deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


We verloten zoals altijd weer een leuke prijs onder alle deelnemers van de bloghop. Natuurlijk een setje van de twee mallen waar deze bloghop om draait zodat je zelf ook aan de slag kunt met een prachtig Kerstbloc van Eline erbij met koele tinten. We hopen dat jullie zin hebben om te gaan hoppen langs de deelnemende blogs? 

De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!
We zien je zo weer terug op het blog. Laat dan een berichtje achter en maak kans op de mooie prijs!

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

67 opmerkingen:

  1. Ik heb ze bijna allemaal gezien en wat een leuke inspiratie was dat. Jammer dat ik deze mallen niet heb anders had ik er vast verschillende proberen na te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je de bijdrage van Irma ook gezien, die stond nog niet online. Inmiddels wel

      Verwijderen
  2. Erg leuke bloghop weer, alleen stond bij Irma nog niets op haar blog maar ik ga het in de loop van de dag nog wel eens proberen! Ben verder naar iedereen gehopt en reactie achtergelaten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden, alleen Irma had er nog niks op staan , zal later nog eens proberen.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels staat die van Irma ook online

      Verwijderen
    2. Ik heb de creatie's van Irma en Bouke ook gezien ze zijn prachtig net als de andere dames van het team die ons verschillende mogelijkheden lieten zien.
      Bedankt groetjes Lil

      Verwijderen
  4. Prachtige bloghop!!! Zo zie je maar weer, alles blijft mooi!! Wat een prachtige variaties laten jullie zien. Hier wordt je wel vrolijk van hoor. En super creatief zijn jullie zeg!!! Mijn complimenten. Van Irma zal vast ook prachtig zijn. Ik kom nog terug hiervoor.
    Dankjewel voor de inspiratie. Ik heb de hele set niet, anders had ik ze absoluut op gezocht.;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben rond gehopt :) en heb PRACHTIGE voorbeelden gezien om deze kerstornamenten te kunnen gebruiken ! Bedankt voor de inspiratie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel voor deze inspiratie volle bloghop! Heb de blog gelijk even bij mijn favorieten geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer genoten
    wat een creativiteit bij de dames.
    echt super
    ik ga er zeker een aantal proberen te maken
    bedankt voor de inspiratie
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was een inspirerend rondje! Zo leuk om al die creaties te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke ideetjes kwamen voorbij, zowel voor een kaart als voor een kerstboom, bedankt voor al die mooie voorbeelden, helaas kan ik zelf niet met dit aan de slag want geen van deze mallen bezit ik, maar wie weet... tot een volgende keer, en bij deze wens ik jullie al fijne kerstdagen toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo weer heel veel ideeën opgedaan, zelfs voor de grijpgrage handjes van onze 3 jarige kleinzoon. Een geslaagde bloghop vind ik. Weer overal naartoe gehopt en gelukkig stond er ook een prachtige kaart bij Irma. Ik vond het weer geslaagd.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, ik heb de bloghop er weer op zitten. Weer hele leuke ideeën opgedaan. Ik heb de bauble ook, dus genoeg inspiratie! Ik doe toch graag mee, want de ster is ook super.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij ben ik ze allemaal bij langs geweest, wat een supergave creaties zijn er voorbij gekomen, zo lekker verschillend allemaal, toppie gedaan Design Team....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik weer genoten van de prachtige creaties die je desinteam heeft gemaakt...en allemaal zoooo verschillend...het heeft mij zeker weer inspiratie gegeven....en het zou natuurlijk heeeel leuk zijn mocht ik die gace stansjes winnen om er ook mee aan de slag te gaan...
    hHet was weer een geweldige blogop....super Thanks...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat je zoveel moois kan maken met deze stansen.
    Wat een team !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle DT dames hebben weer goed hun best gedaan om de stanzen mooi telaten zien.
    prachtige projecten zijn het.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw zeg wat een super mooie creaties heb ik weer gezien! Dames mijn complimenten hoor, ik heb weer lekker rond gehopt :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het waren weer mooie voorbeelden... Weer ideeën opgedaan!
    gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow....wow......ik heb schitterende creaties gezien....wat mooi allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I am getting impressed every time, when I see what you can do only with paper, dies and stamps. Best Regards!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke bloghop! Een hoop inspiratie opgedaan door de prachtige creaties! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel veel inspiratie op gedaan, super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal leuk allemaal en weer zo veelzijdig!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie creaties allemaal!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie reeks! Als ik de mallen had, zou ik er gelijk mee aan de slag gaan, haha! Zo veel wat je ermee kunt, daar sta je niet zo bij stil maar dat is het mooie van een bloghop, in 1 oogopslag zie je verschillende projecten. Bedankt voor de inspiratie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I completed the hop! So many beautiful creations with these fabulous dies! I love the star and bauble ornaments! Lots of possibilities!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dames bedankt voor deze geweldige bloghop. Het is een feest om te zien hoeveel je met deze mooie mallen kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal in de kerststemming met deze bloghop, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie en inspirerende creaties zijn er weer gemaakt.
    Ik ben echt in de kerst knutsel stemming gekomen.
    Genoeg knutsel ideeen opgedaan om samen met mijn 2 creatieve dochters persoonlijke kerstversieringen te gaan maken.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik was een beetje sceptisch toen ik de malletjes zag: wat kun je daar nou voor leuks mee? Nou, dat laten de dames vakkundig zien, hele gave creaties gezien! En heel praktisch toepasbaar, top! Nu de malletjes nog winnen, haha... of aanschaffen, natuurlijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie hop was dit, zoveel verschillende creaties en stuk voor stuk erg mooi. Bedankt dames.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn die blog hopjes elke maand toch leuk! Zoveel leuke en verschillende ideeën! TOP Dames!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit was echt een super leerzame bloghop van kaart tot kersthanger en van alles er tussen in...met deze stansen kan je vele (creatieve) kanten op!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit zijn echt super leuke stansen en zo ontzettend veelzijdig! Je krijgt er zelf ook ontzettend veel zin van om iets te creëren! Weer top gedaan Door het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is echt superleuk om te zien hoe je met dezelfde mal zoveel leuke dingen kan doen. Het was echt de moeite om overal eens langs te hoppen. Bedankt voor de inspiratie!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allemaal bekeken, allemaal weer anders

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige creaties zijn er van deze kerstvormen gemaakt. Allemaal ook zo verschillend, dat is dan ook het leuke van het bloghoppen, dat je zoveel verschillende inspiraties op kan doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb gehopt! Super gave creaties zijn er gemaakt met deze mallen. Wauw wat een inspirerende uitwerkingen.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldige creaties hebben de dames weer laten zien. Ik vind het ook erg mooi dat jullie de oudere stansen zo weer in de spotlight zetten. Om zo weer nieywe ideeen op te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Weer ontzettend leuk om te doen, en er veel inspiratie aan overvg er houden.
    Wat n hoop leuke verschillende ideeën.
    Groetjes Sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Bedankt voor alle leuke voorbeelden...daar kunnen we weer mee verder!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw mensen wat hebben jullie schitterende creaties gemaakt met deze mallen. Allemaal stuk voor stuk prachtig gedaan! Complimenten voor iedereen en nu duimen draaien, want die mallen wil ik echt wel winnen!!!!
    Iedereen een fijn weekend!
    Groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een prachtige creaties heb ik voorbij zien komen, ik weet nu waarmee ik mijn kerstboom dit jaar mee moet optuigen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Onwijs leuke voorbeelden zijn erg gemaakt, hoe creatief kun je zijn met een kerstbal.
    Ik heb bij toeval van de week de kerstbal gemaakt op een purschuim lijst die gebuikt gaat worden bij een vrijwilligers kerstborrel. Daar heb ik meer stansen van MD op gedaan, altijd leuk als er ongeveer 300 mensen op de foto gaan!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb prachtige creaties voorbij zien komen.
    Echt geweldig mooi en heb weer inspiratie gekregen voor kerst!
    Dank jullie wel allemaal!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat zijn er prachtige creaties gemaakt en allemaal zo verschillend, een compliment voor de makers.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik word iedere keer weer vrolijk van de bloghops! Leuke inspiratie, zo net voor het weekend (goede timing :) ) Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  47. het is weer een inspirerende bloghop geweest weer veel ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  48. What a wonderful blog hop with great projects.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  49. heel mooi, altjd leuk zo'n bloghop, zie je ideetjes, krijg je inspiratie, kan je genieten van al het moois!
    Ik heb de mooie kerstbalstans al, nu toch nog eens op zoek naar de ster!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het was weer een hele leuke bloghop en als ik de mooie mallen zou mogen winnen heb ik gelijk hele leuke ideeën opgedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke bloghop weer! Ik heb een hoop ideeen opgedaan
    tot de volgende keer,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Inspirerende bloghop!
    Ik bewonder het altijd dat ieder weer een eigen uitwerking heeft van een mal.
    Het mooiste van een mal vind ik, dat je met een klein budget de mooiste dingen kunt maken en dat keer op keer weer.
    Ook kun je op die manier weer leuke kadootjes maken en vergeven.
    Na Sinterklaas begint het versieren weer, en jullie hebben me geïnspireerd om leuke dingen te maken voor mezelf maar ook om kado te doen.
    Nogmaals een ieder bedankt daarvoor!
    Wens jullie een fijne dag, en verheug me al op de volgende bloghop!
    Was weer gezellig.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een super inspiratie was het weer! Dank jullie wel dames!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw wat een prachtige creaties.
    Super mooi gemaakt allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb hele mooie en superleuke en creatieve dingen gezien die zeker de moeite waard zijn eens uit te proberen. Sommige hadden er ook een "werkbeschrijving bij" waardoor het nog leuker was. Bedankt voor de ideeën en inspiratie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat is dit een leuke bloghop. Erg mooie voorbeelden en ideeën gezien.
    Allemaal heel hartelijk bedankt voor het delen van jullie creativiteit!!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik heb ze allemaal gezien, prachtig allemaal! Super creatief!
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super super mooie creatie's gezien zo zie je maar he wat je met dezelfde malletjes allemaal kan doen het waren één voor één prachtige inspiratie's het geeft zin om er aan te beginnen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Doris! Je bent de gelukkig winnaar!

      Verwijderen
  59. Ik had ze op mijn wensenlijstje staan voor de creadoe, maar ben ze helaas niet tegengekomen. Nu allerlei inspirerende creaties gezien. Wauw!!! Dit zou een mooi cadeautje zijn van sinterklaas om mooie kerstkaarten mee te maken! Duimen dus!

    BeantwoordenVerwijderen