vrijdag 29 april 2016

Een Candy om het te vieren...


We zijn al een tijdje onderweg met het Inspiratie Blog en we vonden het hoog tijd voor een leuke Blogcandy. Om te vieren dat we zoveel lieve, leuke en inspirerende reacties mogen ontvangen (ook op Facebook) en onze Designteam dames keer op keer de mooiste creaties maken.

Wat moet je doen om kans te maken?


Wordt volger van ons blog

Plaats bovenstaande fanbutton op je eigen blog of website

Laat een reactie hieronder achter.


We laten de blogcandy lopen tot zondagavond 1 Mei, op maandag zullen wij in de loop van de dag een winnaar kiezen d.m.v. verloting.

Veel succes!

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

77 opmerkingen:

  1. Aangezien mijn geldboom nog steeds niet wil groeien, doe ik maar op deze manier mee aan een gokje want deze mallen en papier zijn zoooooo mooi. ik ben fan :) groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat superleuk, volger was ik al! ik heb de fanbutton op mijn Blog gezet....en nu maar duimen!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze nieuwe lijn van Marianne echt super en hij past ook zo mooi bij de maritieme lijn die ze al hadden. Ik doe dus graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nieuwe lijn van Marianne is echt heel erg gaaf. Ik heb de fanbutton ook op mijn blog gezet. Ik waag graag een kansje op deze super leuke en mooie candy!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What super cool and fun giveaway! I am already a follower and put a fan button on my sidebar! Thanks for the chance to win, like it a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende give away daar doe ik graag aan mee!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende giveaway en wat leuk dat we een kans krijgen om hier aan mee te mogen doen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie candy gaan jullie verloten. Ik heb er al mooie creatie mee zien voorbij komen op verschillende blogs. Ik wil graag een kansje wagen. Ik heb de fan button en candy button al op mijn blog gezet.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk leuk leuk~! ik zal deze button ook plaatsen.. (of staat ie er al ;) )
    wat lief om een candy weg te gaan geven. en wat voor eentje.. nu ik een jaartje bezig ben heb ik al redelijk wat in mijn collectie.. maar op maritiem gebied nog niks. het visnetje is geweldig! fijn weekend. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi candy en wat komen er de laatste tijd weer zoveel mooie spulletjes uit ... Ik ga de button op mijn blog plaatsen en natuurlijk doe ik heel erg graag mee ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super gave en mooie candy, ik heb de MD button op mijn blog geplaatst.
    dank je wel voor deze prachtige kans.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk! Een Candy die afloopt op mijn verjaardag. De button heb ik (onder het tab follower) op mijn blog geplaatst en nu maar duimen dat mijn verjaardag ook een geluksdag word ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze candy zou mooi aansluiten op een opdracht die ik moet maken, dus ja, ik waag heel graag een gokje...:-), en nu maar hopen dat het bootje deze kant op zeilt...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gave candy. Volger ben ik al en ik zal de button even op mij blog plaatsen. Ik doe verder niet mee met kans maken op dit prachtige pakket.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie candy geven jullie weer weg, ik zou ook graag een kansje wagen. Volger ben ik al, en de fanbutton heb ik net op mijn blog geplaatst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke candy!Ik wil er graag een kansje aan wagen.
    Ik heb de M.D button op mijn blog geplaatst,

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great Blog Candy thanks so much for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende Candy !!
    Volger van dit inspirerende Blog ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige candy.
    volg jullie blog al enige tijd en doe graag mee.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave candy! Dat papier is prachtig en ik heb al verschillende voorbeelden voorbij zien komen met de stempel. En die schelpjes ook fantastisch en de driemaster (ik denk tenminste dat het dat is) is ook super. Ik ben al volger en de button staat ook al op mijn site. Ik ben super fan van de Marianne Design producten! Ik heb net mijn prijzen ontvangen, dank je wel! Super blij mee.
    Maar ook deze nieuwe serie is weer fantastisch, dus ik maak ook graag een kans!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zijn deze mallen en het papier is ook al zo mooi.
    Ik vind deze serie heel erg mooi. Ik waag een kansje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOUW that is sooo cool, what a great candy here. I havce added the button to my sidebar and following your blog here too now, so all should be done now.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik waag graag een gokje. Zou het zo tof vinden om dit pakket te winnen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil ook graag ee kansje wagen voor deze te gekke candy.
    Volg dit blog al vanaf het begin.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk, deze mooie candy! Het inspiratieblog is ook echt een succes, leuk om dit mee te vieren met deze candy! Nog een tip: Laat de gelukkige winnaar een keertje gastdesigner zijn op dit blog met een creatie van de gewonnen materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I am already a follower and put a fan button on my sidebar!
    Thanks for the chance to win this awesome candy. I have my fingers crossed.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie prijs, wat zou ik die graag winnen. Ik ben bijna jarig, dit zou mijn mooiste cadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende prijs is dat, ik doe graag mee.Ook dit zijn weer hele leuke materialen, knap hoe er toch elke keer weer van die leuke dingen bij komen.
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous candy you prepared and thank you for opportunity for winning. Just added the buttom to my blog, now the waiting comes. Hugs from Lili.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Congratulations Lili! You are our winner! Please take a look at the Winner-blogpost for more information :)

      Verwijderen
  30. Ik neem graag deel aan deze wedstrijd... Prachtige spulletjes te winnen! Laat de creativiteit maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, wat een leuke prijs! Ik doe graag mee, lijkt me erg tof om deze spulletjes te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Volger van jullie blog was ik al, heb de fanbutton op mijn profiel gezet want ik weet niet waar ik hem anders moet plaatsen, ben er nog niet zo in thuis maar ik doe graag mee voor dit prachtige pakket in mijn favoriete thema :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De button staat al bovenaan op mijn blog. Te leuk om het niet te volgen...
    Dames doen zo hun best...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

  34. wat een super mooie candy en een mooie uitbreiding van de maritieme lijn.
    Ik heb de button op mijn blog geplaatst.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Love the nautical dies, stamps and paper. Just in time for Father's Day cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh fantastische candy! Volger op FB was ik al heel lang, maar nu ook van dit blog. Bedankt voor de kans om dit moois te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, wat een fantastische Candy! Volger ben ik al en de fanbutton staat op m'n blog.
    Bedankt voor deze kans :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die kans kan ik natuurlijk niet laten schieten! Wat zou het leuk zijn om deze candy te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe ook graag een! Altijd leuk om met jullie materiaal te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I am taking part in this candy :) see my blog on www.moje-tworcze-miejsce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige candy. Vindt dit nautisch thema fantastisch.
    Dank voor alle inspiratie hier op het blog.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat zijn weer hele mooie spullen voor uren knutselplezier.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw... wat een schitterende candy! Prachtig die nieuwe lijm van MD. Hier wil ik graag een gokje op wagen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super small presents ! I really want to ship! )
    Natalia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een superleuke Candy gaan jullie verloten. Maritieme spulletjes zijn altijd leuk om mee te werken. Ik was al volger en had jullie fanbutton al op mijn blog.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuk! Doe wederom ook weer heel graag mee met deze fantastische Candy!
    Volg altijd de leuke blogs bij jullie.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een geweldige prijs. Lijkt me heerlijk om te winnen. WAT EEN SUPER CANDY>
    Lieve groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoe mooi hoe al die spulletjes samen passen ! Alles om een leuke 'zee'kaart te maken ! Bedankt voor de kans om deze set te winnen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een super candy ...wil wel een gokje wagen!
    Was al volger en de button staat al op mijn blog.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geweldig mooie candy, ik doe graag mee.
    Ben ook volger geworden van jullie inspiratievolle blog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wouw wat een mooie candy die zou ik graag winnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuk zeg, ik doe graag mee! Ben onwijs fan van maritieme kaartjes! Ik volgde jullie blog al via Bloglovin' maar ben nu ook volger via de sidebar geworden. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke Candy,... en omdat ik wel van candy's houd doe ik natuurlijk graag mee :). Inmiddels kan ik bij alle punten een vinkje zetten. Heb ook al een tijdje de button van Marianne Design Challenge blog op m'n site staan :-)

    Op een knutselgekke uitslag!

    Groetjes Divina

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik hou van Marianne Design producten. Zoals altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Net zoals de dames hierboven ben ik ook helemaal weg van deze prachtige maritieme producten. Super gaaf dat jullie dit hebben uitgebracht.
    En het designteam heeft al heel wat mooie creaties gemaakt om ons te inspireren!
    Volger was ik al vanaf het begin en leuk dat jullie deze mooie candy weg gaan geven, daar wordt iemand vast heel erg blij van!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo liebes Team, ein Follower bin ich jetzt endlich auch, und den Button habe ich gerne auf meine HP gepackt (www.aubelart.de). Nun wünsche ich noch viel Freude mit eurer tollen künstlerischen Designarbeit und würde gerne am Blog-Candy teilnehmen. Vielen Dank für die Chance- liebe Grüße - Heidi A.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Helemaal fan van de nieuwe producten! Van alles trouwens hoor! ;) Leuk dat jullie dit weggeven! Ik doe graag mee! Het designteam maakt altijd heel erg mooie dingen! De button staat volgens mij al op mijn blog!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw wat een mooie spulletjes weer. Doe graag mee.
    Button staat op mijn blog!

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ontzettend gaaf, dit is een heel mooi blog om te volgen. Kijk er dan ook regelmatig op. Om mezelf te inspireren met de mooie producten van MD, ook al reageer ik niet vaak...kijken en genieten doe ik hier heel vaak!
    Dit is echt een super mooie grote prijs, wauw! Doe graag mee en heb de button geplaatst in mijn side bar. Op naar nog meer vele volgers.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, such a lovely blog candy. I would love to win this. I've placed the fan button in my blog and am looking forward to following your blog in the future :-)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een schitterend cadeau geven jullie weg! Wat prachtige materialen IK doe graag mee. De fanbutton staat nu op mijn blog ik volg jullie al! ik ben gek op de md materialen. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw wat een superleuke candy, ik waag graag een gokje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Net als alle voorgangers doe ik ook graag mee en waag ik ook een gokje. Bedankt voor de kans. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Bjr je souhaite tenter ma chance
    j'adore les dies Marianne Design
    je possède déjà une collection importante
    Liaison faite sur mon blog. Bonne journée et bon 1er mai
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe ook graag mee. Ben nieuw en hoop dat het goed is gegaan met plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Heeeel graag wil ik meedoen. Ik heb de link op mijn blog geplaatst, maar de button krijg ik niet voor elkaar. Geen idee hoe dat moet????!!!.
    Hoop dat ik op deze manier mee kan doen, want ik ben al heel lang fan van Marianne Design mallen. Gr. Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  67. heel graag doe ik mee ik zet hem op mijn blog en ik weet ook niet hoe ik de button moet plaatsen maar hoop wel mee te mogen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. I am already a follower and added your badge on my sidebar!
    Thanks for the chance to win this great candy, I love navy style.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Bonjour, vous avez été une de mes premières créatices fétiches pour mes cartes shabby. je participe donc avec grand plaisirs à ce blog candy !
    J'ai un album à faire sur le thème marin! c'est juste ce qu'il faut !

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gaaf zeg, ik doe graag mee! Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een super candy geven jullie weg!! Graag maak ik een kans! Volger was ik al, maar nu staat ook alles op mijn blog! Iedereen heel veel succes bij het winnen van deze candy!
    creatieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super mooie serie, ben weg van het mooi schip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Al n paar jaar volg ik jullie, ben ik lid van t magazine en doe ik regelmatig mee met jullie challenges. Knap ook dat jullie met de tijd en trends meegaan, ondanks sterke concurrentie. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ik heb hem eindelijk gevonden hoe ik het moest doen maar nu telaat jammer de volgende keer beter een hele mooie blog gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen