donderdag 21 april 2016

Bloghop: snoepen jullie mee?

We kregen helemaal zin in wat lekkers met deze Collectable serie. Ze staan dan ook het onderwerp in de bloghop van deze maand!

Chocolate doesn't ask
COL1365
Chocolate is the answer
COL1366 
Chocolate Box
COL1367













Deze keer hebben weer een aantal van onze designerteam dames de leukste voorbeelden gemaakt voor de bloghop met de chocolaatjes om jullie te laten hoe je ze kunt verwerken op je kaart of een ander leuk werkstuk. Er zijn weer mooie dingen gemaakt!

Nieuwsgierig welke dames uit ons team deze keer de bloghop verzorgen? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:

  • De bloghop loopt vanaf donderdag 21 april tot maandag 25 april. 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op maandag 25 april deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Deze keer doen we eens de hele set die in het teken staat van deze bloghop. Twee keer de chocolaatjes met leuke bijpassende stempels (COL1365 & COL1366) en het doosje (COL1367) die er leuk bij past. Een set t.w.v. € 33,00!

We hopen dat jullie er zin in hebben om te gaan hoppen? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!

We zien je zo weer terug :)


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

71 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n 'gouwe ouwe', ik krijg er trek in...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze bloghop, en weer heel veel prachtige voorbeelden!! Heel leuk om de "oudere" mallen nog eens in de kijker te zetten!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een HEERLIJKE blog-hop!!!! Watertandend naar chocolade zit ik hier achter mijn computer. En nu moet ik gewoon nog wachten tot het middag is (dan heb ik altijd mijn choco-momentje). Ik ga mijn best doen mezelf in te houden!

    Bedankt DT dames voor de nodige inspiratie, jullie hebben jezelf weer overtroffen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb weer heel wat moois gezien, heel inspirerend!!!
    Dank je wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was weer super. Ik ga deze hop nog een keer op mn gemak doen want er zitten zoveel leuke ideeën bij. Dankjewel allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke bloghop was dit....Gefeliciteerd met zo een designteam....ik heb met veel plezier al die creaties bewonderd....PRACHTIG gemaakt door de dames...en natuurlijk weer heeeeel veel inspiratie opgedaan!!!

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is dit leuk om te bloghoppen en weer zoveel mooie ideeeen nu maar hopen op deze mooie mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke ideeen, leuke patroontjes, wat een hoop inspiratie hebben we hier opgedaan, we krijgen weer moet om verder te gaan met onze hobby, jullie hebben me erg verrast met jullie creaties, ga zo door, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een rondje gemaakt, heel afwisselend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een 'lekkere' bloghop gehad! Klasse voor alle resultaten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn echt stuk voor stuk weer super mooie kaartjes, cadeauverpakkingen en label. Behoorlijk geïnspireerd door al deze voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben even bij iedereen langs gehopt en wat zijn er weer prachtige creaties/kaarten met deze chocoladeset gemaakt, toppie voor alle dames....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb weer enorm genoten van de Bloghop. Wat een prachtige kaarten heeft het DT gemaakt met deze mallen/stempels. Als je de chocolaatjes al ziet, krijg je er gewoon al trek in. Je zou ze zo uit het beeldscherm willen pakken. Leuk ook om zo verschillende creaties ermee te zien en op wat voor ideeën ze zijn gekomen.
    Ook erg leuke mallen, met het vooruitzicht op Moederdag.


    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een super leuke en lekkere blog hop was het dit keer. Wat een super mooie creaties zeg, ik heb weer veel ideetjes opgedaan! Mijn complimenten aan al de dames!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie creaties heb ik gezien leuke blog hop deze keer je krijgt gewoon zin in chocola
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik kan geen chocolade meer zien! grapje natuurlijk.. ze waren bijna allemaal om op te vreten ;) groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk al die werkstukken met die stansen !
    Geeft in ieder geval veel inspiratie !
    Was dus leuk deze bloghop !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer eventjes langs gehopt en wat staan er weer mooie creaties bij je zou zo maar zin krijgen in al die chocolade.
    En weer leuke ideeen op gedaan toch wel leuk zo`n bloghop
    groetjes Loes en tot een volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bij alle dames langs geweest en ze hebben de lekkere bonbons nog lekkerder gemaakt op hun mooie kaarten en creaties.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig hoor ,deze staan al heel lang op mijn verlanglijstje.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. aghghh die eet je zo van je kaart :))
    leuk idee dat hoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoveel gesnoept onderweg zit er vol van...ook vol van de leuke ideeen en tips. Meiden bedankt weer voor de bloghop.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo te zien kan je met deze collectables een hele variatie van creaties maken!
    bedankt voor alle inspiratie!
    Ik zou heel dankbaar zijn om deze bloghop als Belg te mogen winnen

    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuke bloghop weer! Leuk om weer eens een wat oudere mal in de schijnwerpers te zien! Kheb er zin in chocolade van gekregen ;)
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, ik heb gesmuld van deze bloghop, dames!
    De creaties waren in één woord schitterend :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. We gaan hoppen hoor...ben heel benieuwd! Vind het overigens erg gezellig die bloghop en zeer inspirerend iedere keer. Tot zo...groetjes Divina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben helemaal rond geweest! Was weer super leuk om alle creaties te zien! Weer wachten tot de volgende blog hop Gr Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat was dit weer een geweldige bloghop. Genoten van alle inspiraties en creaties! En ik wacht met smart naar de volgende booghop :-)...zo gezellig! Lieve groet, Divina

    p.s. ik heb overigens overal gereageerd op elke blog, alleen kan ik niet overal als "Naam/Url" reageren. Wat ik het liefste doe, omdat ik geen blogspot blog heb, maar een eigen blog. Dus ik heb gereageerd als Divien (naam/url) en via google als Divien.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het was weer een super bloghop. Weer vol inspiratie. Met weer super leuke mallen en stempels. Het was weer genieten. Op naar de volgende bloghop....Kan niet wachten :-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke bloghop.
    Onderweg zoveel inspiratie opgedaan !!!
    Wat een mooi designteam is er toch en zo verschillend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk zo'n bloghop. Heb alle creaties gezien, ze zien er allemaal even prachtig uit. Proficiat aan de dames van het DT!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat leuk om al die verschillende kaartjes labels en doosje te zien.
    Heb alleen heel veel trek in chocola .... hoe zou dat nu komen (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb genoten van de bloghop, wat veel werk hebben de designers erin gestoken!
    Heb dikwijls ervoor gestaan de chocolaatjes aan te schaffen, maar dan kwam er alweer iets anders wat mooi was en een mens kan niet alles!I k heb genoten en wens iedereen succes en dankjewel voor de kans op deze bloghop candy.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik heb genoten van deze bloghop de een is nog mooier als de andere ze zijn allemaal super dank jullie wel dat ik moch genieten van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lekkere bloghop ik heb genoten van al dat moois.
    Heb veel inspiratie van gekregen
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thank you so much for another bloghop.
    Love all the project by DT.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor alle heerlijke inspiratie! Het was weer echt genieten! En je wordt er niet dik van :) Overal even wat meesnoepen...
    Ik zou de set graag winnen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo dat was weer leuk, langs al die prachtige en heel creatieve creaties hoppen. Je zou er trek in chocolade van krijgen! Het design team heeft er veel werk van gemaakt. Prachtig allemaal. Bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben al een paar prachtige voorbeelden tegen gekomen. Wat hebben de designers weer prachtige voorbeelden gemaakt. Ze zijn echt super hoor. Nu nog snel even langs de anderen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke bloghop weer.En alle kaartjes en creaties zijn weer prachtig, en zien er zeker met dit onderwerp heel erg smakelijk uit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw!!! Wat is dit allemaal geweldig bij iedereen!!
    De kleuren, de mallen de drie sets, de modellen. Wauw, mijn complimenten dames! Dankjewel. Zo nu eerst tijd voor een bonbon...want daar heb ik nu wel zin in!! ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat heerlijk al die chocolaatjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ben bij alle DT leden langsgeweest voor deze bloghop. Wat een prachtige, heerlijke kunstwerken zijn er gemaakt. Bedankt voor de inspiratie!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super leuke dingen hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb er echt van " gesmuld " ze waren allemaal " lekker " ;-)
    En heb weer leuke ideeen opgedaan.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hopperdiehop het zit er weer op,
    Alle blogs langs geweest en wat een fijne inspiratie!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  46. great blog hop, incredible creations, thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk zijn de bloghops, zo leuk om te zien wat voor verschillende dingen er met een set gemaakt wordt. De bonbons zien er veel te lekker uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het water loopt me inmiddels in de mond en ik moet nu echt op zoek naar chocola hier in huis.
    Bedankt voor al het moois wat jullie hebben laten zien!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heb zin in chocola!!! Wat een lekkers heb ik voorbij zien komen, geweldige inspirerende projectjes! Dank daarvoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zo, ik ben rond met de bloghop en wat een inspirerende voorbeelden staan erop de verschillend blogs. Zo leuk! Ik heb niets van deze serie. Maar wat enig! Dank jullie wel allemaal,voor de mooi kaarten, doosjes, voorbeelden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Klaar met bloghoppen , leuke ideeën opgedaan.
    Allemaal mooie kaarten en dames het was weer top.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb weer genoten deze 3e bloghop! Supermooi vorbeelden heeft het team weer gemaakt en weer super leuke ideetjes opgedaan! Bedankt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Van al dit gehop krijg je wel trek in chocolaatjes! Erg verrassend om te zien hoe een ieder met zijn unieke stijl van dezelfde materialen van die leuke creaties maakt. Fijne zondag! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke bloghop. Erg mooie kaarten gezien. Nu hopen dat ik deze leuke collectables Win dan kan ik zelf aan de slag met de chocolaatjes :-). Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Dit was snoepen zonder calorieën. Dank jullie wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Het was weer erg leuk om zoveel verschillende creaties te zien met dezelfde materialen als uitgangspunt! Bedankt weer voor de inspiratie...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  57. wat een heerlijke creaties zijn er voorbij gekomen, ze zagen er prachtig uit.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jullie hebben allemaal prachtige creaties gemaakt waarvan het water je in de mond loopt! Stuk voor stuk schitterend gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo wat een leuke bloghop was dit weer. Het team heeft prachtige creaties met deze mallen gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw !!! Wat een prachtige creaties allemaal, krijg er haast zin in chocolade van.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een lekkere inspiratie gekregen door de prachtige creaties van de DT leden...nu maar hopen dat ik mooie mallen ga winnen...en anders wordt het zelf aanschaffen geblazen☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat was dit weer een mooie, inspirerende maar tegelijk ook lekkere bloghop, overal op chocolaatjes getrakteerd worden ;-)! Schitterende crea's hebben we gezien, weer heel veel ideetjes opgedaan! DANK JE WEL!
    en nu lust ik wel een ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Het was weer een super leuke, gezellige bloghop !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een leuke creaties zijn er weer gemaakt. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Vandaag heb ik genoten van chocola, nu heb ik genoten van alle prachtige creaties die de dames gemaakt hebben. Klasse" groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo allemaal! Ik heb super genoten van alle mooie creaties met deze prachtige mallen en ook weer heel wat ideeen opgedaan! Helaas lukte het niet om bij Boukje te reageren. Gisteravond begonnen, maar ook vanmorgen lukte dat niet. Ik wens jullie heel veel succes en graag tot de volgende bloghop!!
    creatieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat raar dat je niet kan reageren, heeft dat met Blogger te maken?
      Groetjes Boukje.

      Verwijderen
    2. ik heb zo nu en dan veel problemen met blogger. Opnieuw geprobeerd en uiteindelijk toch gelukt! Snap er niets van hoor!
      groetje, Afke

      Verwijderen
  67. Misschien te laat voor de bloghop, maar toch nog bij iedereen langs'gehopt' om de mooie creaties te bewonderen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen