donderdag 24 maart 2016

De tweede Bloghop!


De weken zijn voorbij gevlogen en het is al weer tijd voor de tweede bloghop! We hopen weer op veel enthousiaste deelnemers.

Eline's Typewriter
COL1358
Een aantal topdesigners uit ons team hebben leuke voorbeelden gemaakt met de Collectable Typemachine van Eline om jullie te laten zien dat de typemachine eigenlijk overal wel goed bij past.

Nieuwsgierig welke dames uit ons team iets hebben gemaakt? Lees dan even de spelregels hieronder door en doe mee:
  • De bloghop loopt vanaf donderdag 24 maart tot en met maandag 28 maart (i.v.m het Paasweekend een dag extra deze keer). 
  • Bezoek in deze dagen alle deelnemende blogs en laat overal een leuke reactie achter.
  • Als je de bloghop op de goede volgorde hopt kom je vanzelf weer hier op het Inspiratie Blog terecht en laat je een reactie achter dat je klaar bent.
Onder alle bloghoppers verloten we op dinsdag 29 maart deze prijs! 
(De prijswinnaar wordt hier op het blog bekend gemaakt in de loop van de dag)


Een leuke set om (hopelijk) vol inspiratie zelf aan de slag te gaan met de typemachine (COL1358). We doen er het populaire papier blocje 'Country Style' (PK9131) bij van Els Wezenbeek en twee setjes handgemaakte Thaise bloemetjes die sinds kort verkrijgbaar zijn.

We hopen dat jullie er zin in hebben om te gaan hoppen? 
De eerste Designteam Dame waar je naartoe mag is:


Heel veel succes en vooral veel plezier!

We zien je zo weer terug :)

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.

69 opmerkingen:

  1. Leuke bloghop weer! Prachtige creaties van het designteam weer. Volgende keer misschien het eendje! Die zie je ook te weinig denk ik :).
    Dank je wel voor de inspiratie.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dames het hopt weer heerljk weg!
    Mijn complimenten en groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle kaarten gezien, allemaal weer anders gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had geen idee dat je de typemachine voor zoveel gelegenheden kan gebruiken. Nu dus wel. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben voorbij prachtige creaties gehopt. En heb weer veel inspiratie opgedaan!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt, ik heb weer met veel plezier gekeken en zo divers allemaal, dames het is Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als een paashaasje vrolijk en blij, hopte ik mee in deze rij...:-)
    Wat een geweldige creaties weer, dames: chapeau!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal geweldig!
    Zo leuk om verschillende stijlen en ideetjes langs te zien komen
    complimenten voor jullie allemaal
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een inspiratie met de typewriter! Prachtige creaties....complimenten!
    Fijne Paasdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat leuk om op de verschillende creaties met de typemachine te zien. Zelf heb ik hem niet, maar als ik dit zie komt hij wel op mijn wensenlijstje! Zo gaaf alle verschillende stijlen met de zelfde stans! EN jullie hebben laten zien dat het echt voor allerlei gelegenheden kan! Van romantisch tot kinderkaart en alles wat er tussen zit! Super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart en gezien. Bedankt voor de ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hop hop hop......
    Wat was het weer genieten. Leuk om te zien dat er toch een heleboel verschillende kaartjes mogelijk zijn met dezelfde mal. De DT dames hebben weer flink hun best gedaan, mijn complimenten! Het was weer genieten!
    Bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige stans (met stempels) is dit zeg, had nooit gedacht dat hij zo veelzijdig te gebruiken is. Prachtige kaarten/tags zijn er gemaakt, ik heb heel veel inspiratie opgedaan. Heel erg bedankt hiervoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave stans is het de DT dames hebben ze allemaal op mooie verschillende en stijlen laten zien wat er mee kunt, toppie.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super leuk allemaal! Veel inspiratie opgedaan! Gr, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat superleuk om al die verschillende creaties te zien! Grappig hoe iedereen haar eigen draai geeft om in eigen stijl iets met de stans te doen, gaaf!
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En we zijn weer terug, dat was weer een hele leuke reis langs alle blogs. En wat kun je op deze manier toch zien hoeveel kanten je op kunt met een stans. Onwijs bedankt weer voor de hopblog vol inspiratie...op naar de volgende.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! Ik heb zin om te gaan beginnen! Benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben weer terug! Superleuke ronde, enorm veel inspiratie opgedaan! Ik kijk alweer uit naar de volgende bloghop!
      Lieve groetjes, Gelinda

      Verwijderen
  19. Heb weer super leuke ideeën opgedaan.
    Dank je wel, graag tot de volgende Bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastische bloghop met zeer uiteenlopende, schitterende creaties...
    Ik heb weer genoten :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk zo'n bloghop! Ik heb weer veel inspiratie opgedaan!! :) groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Et voilà! j'ai fait le tour et puisé plein d'idées. Merci pour ce blog hop ^^.
    Créativement,
    Bérengère

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk al die inspiratie! Ik heb zelf de typemachine ook en vind hem heel veelzijdig en leuk om te gebruiken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuk rondje gedaan en weer super leuke inspiratie op gedaan.
    Ga zo door,en tot de volgende bloghop.
    groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb genoten van alle mooie kaartjes...super :-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer een super leuke bloghop!
      en nu word het weer duimen draaien.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  26. Weer erg genoten van de mooie creaties! Een leuk rond! Weer wachten tot de volgende BLOGHOP! Spannend.. Gr Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat weer een leuke blogspot! Leuk al die verschillende voorbeelden! Stuk voor stuk prachtig!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook deze tweede bloghop was weer super leuk.
    Het zijn allemaal super leuke kaarten / creatie's.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het was een super leuke, gezellige en vooral creatieve hop. Veel ideetjes opgedaan.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I have finished the hop. Thank you so much for all wonderful inspiration cards by DT. Well done ladies!
    Thanks for the chance to win this gorgeous goodies!
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke ronde weer en zo wist ik niet dat er tekststempeltjes bij de typemachine zaten, maakt het een stuk makkelijker. Zo leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is, van elegant tot heel speels.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke verschillende kaarten met de typemachine! Zoveel mogelijkheden die ik nooit zou hebben bedacht, waardoor ik deze mal ook niet heb gekocht. Maar nu ik al dit moois heb gezien ....
    Dank je wel voor deze bloghop en de inspiratie! En nu maar duimen! Iedereen succes!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik heb genoten van alle verschillende kaarten en weer verschillende ideetjes op gedaan wist niet dat je eigenlijk zoveel kon doen met de typmachine mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb mijn rondje gehopt en voel me nu net een paashaas. Weer ontzettend leuke ideetjes opgedaan. Nu staat de typmachine dus wel weer op mijn verlanglijstje. Dank jullie wel voor deze hop, ik wacht vol spanning af wie de winnaar word en ga alvast zelf opzoek naar de typmachine om hem woensdag meteen te bestellen als ik niet win hahaha.

    Fijne paas.

    Groetjes,
    Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dames van het DT, jullie hebben stuk voor stuk schitterend mooie, leuke en vrolijke creaties laten zien van de typmachine. Zelf heb ik 'm nog niet maar zie nu wel dat hij erg leuk te combineren is met andere dingen.
    Wat ik vooral erg leuk vind is dat ze zo verschillend zijn en ik bij ieder zo mee gesleept werd...vooral bij Boukje. Zij nam me even mee terug in de tijd naar het moment dat ik You've got mail keek en wat vond ik dat zo'n heerlijke film. Erg leuk om door middel van een bloghop even daar weer in terug te komen. Mij hebben jullie overtuigd deze typmachine op mijn verlanglijst te zetten. Dank jullie wel.


    Lieve groet en een fijn paasweekend, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het was weer een leuke bloghop!!
    Een gezellig paasweekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb weer heerlijk gehopt. Vraag me ineens af waarom ik als secretaresse (ok weliswaar afgekeurd haha) deze mal nog niet heb. Leuke ideeën opgedaan en genoten. Dankjewel allemaal en fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. weer veel ideetjes opgedaan,dus we kunnen weer aan de slag
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel leuk deze Bloghops iedere maand, volg ze met heel veel plezier. Super leuke kaarten gezien, en veel inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tineke, als je zou kunnen reageren? dan kun je je prijs claimen. Anders gaan we na het weekend een andere winnaar kiezen :(

      Verwijderen
  40. Wat een onwijs leuke bloghop! Zoveel leuke ideeën gezien met de typemachine. Erg leuk allemaal!

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super leuke blog hop weer, ik heb hele leuke en mooie creaties gezien. dames mijn complimenten!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het is weer een geweldig leuke bloghop. Ben overal langs geweest, en stuk voor stuk weer super leuke kaartjes gezien en goede ideeën opgedaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nou... ik ben rond,leuke ideeën op gedaan. Ik had niet gedacht dat je nog zoveel verschillende kaarten kon maken met de typewriter! Bedankt voor de inspiratie dames.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een geweldige bloghop. Leuk dat jullie de al wat "oude" producten ook in de spotlight zetten. Dat verdienen ze echt. Ik heb er weer van genoten en weer inspiratie opgedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een inspirerende bloghop is er weer.
    De creaties zijn zo verschillend en allemaal zo mooi en leuk !!!
    Dank jullie wel dames.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Genoten van deze bloghop. Wat een prachtige creaties laten de bloggers weer zien. Ik heb er een hoop inspiratie opgedaan en heb zin om zelf ook weer met de verschillende materialen aan de slag te gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige kaartjes en labels en inderdaad is de typewriter op heel veel verschillende manieren te gebruiken, bedankt dat jullie dit met ins deelden

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik gebruikte de typmachine tot nu toe enkel voor mannenkaartjes, maar wat heb ik hier lekker veel inspiratie opgedaan met al deze mooie crea's!
    dank je wel voor al deze mooi uitgewerkte ideetjes
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een top ideeen.. Ik heb hem laten liggen gisteren in de winkel.. Nu toch wel iets v spijt ;).; gr miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. toch maar even via de pc ipv op mijn mobiel.. blijkbaar ging dat niet goed .. ik was hier al geweest.. volgens mij heb ik jullie allemaal bezocht. bedankt voor deze bloghop.. een hoop inspiratie op gedaan.groeten Miranda k

      Verwijderen
  50. Wauw! Wat een top voorbeelden voor deze bloghop.
    Ik heb genoten van dit rondje!
    Leuk dat jullie dit inspiratieblog hebben opgericht en zo eens per maand nog meer inspiratie geven :)
    TOP
    Fijne Paasdagen allemaal.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Nou ik heb weer heel wat inspiratie op gedaan door deze bloghop. Mooi om te zien hoe mooi je diverse stansen en stempels samen kunt gebruiken en zo een supermooie creatie tot stand komt.
    Bedankt dames

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  52. De bloghop was super, weer veel inspiratie op gedaan en je krijgt er goede zin van :-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ben bij alle dames langs geweest,wat een mooie kaarten hebben ze weer gemaakt! Heb weer veel inspiratie opgedaan..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben bij iedereen langs gehopt en ik moet zeggen dat er prachtige voorbeelden gemaakt zijn ! Echt super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Uitgehopt en een boel inspiratie opgedaan! Deze mal heb ik al dus vond het erg leuk om er zoveel verschillende kaartjes mee te zien. Zelf eas ik nog niet zo crea met deze mal, dus weer wat geleerd! Zoals gezegd heb ik deze al en je mag mij dus overslaan bij de loting ;-) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Bedankt voor al dat moois! Echt gaaf om te zien dat iedereen en iets heel anders mee doet.. Nu hopen dat ik deze mooie mal ga winnen, want ik ben helemaal enthousiast geworden en zou er graag mee aan de slag gaan!
    Creatieve groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Mooie ,leuke en grappige kaarten gezien. Leuk om te zien dat je zoveel verschillende en mooie kaarten kunt maken met een mal.
    Fijn paasweekend groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mijn konijntje is vandaag langs de verschillende blogs 'gehopt' - hihi ! Super creaties gezien ! Een fijne Paaszondag iedereen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. mijn bloghop is weer rond hippitihop. Aangezien het nog pasen is allemaal nog een gezellige dag vandaag. Ik vond de kaartjes erg verrassend en leuk. Gr. Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een ontzettend leuke kaartjes zijn er gemaakt met dit leuke setje.
    Fijne 2e paasdag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nou hier ben ik weer terug. Wat hebben jullie allemaal ontzettend leuke kaarten met de typewriter gemaakt. Ik vind het ook heel tof dat jullie nu een wat oudere mal in de schijnwerpers zetten zodat je daarmee weer veel ideeen op gaat doen. En wat zijn er veel mogelijkheden.. ( Dat wordt verlanglijstjes werk) =) groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik ben klaar met hoppen en wat een leuke kaarten zijn er gemaakt, en ook zo verschillend.
    Ik heb genoten.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Net weer terug van een rondje hoppen. Gaaf om te zien wat er voor verschillende dingen er worden gemaakt met een stans. Hoe een ieder er zijn eigen draai aan geeft. Beslist voor herhaling vatbaar!!!
    Fijne dag nog.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen